Martijn wees Chemelot en de andere campussen de weg naar één gezamenlijk merk: Brightlands.
Aanpak
Overzicht
Onderzoek & analyse
We beginnen met goed om ons heen te kijken en aandachtig te luisteren. Alleen door even afstand te nemen van de dagelijkse praktijk ontdek je wat je klanten en medewerkers echt belangrijk vinden en wat jou onderscheidt van de rest. Dat doe ik met interviews of pizzasessies, desk en field research of tijdens een wandeling in het bos.
Inzicht
Strategie & advies
Die verse kennis geeft ons het inzicht dat we nodig hebben om jouw toekomst te verkennen. In visie & missie-workshops vullen we je merkpaspoort in. Daarin kiezen we de juiste positionering, stellen we kern- en merkwaarden vast en zetten we je identiteit weer op scherp. Dat geeft richting aan jouw nieuwe (communicatie)strategie.
Uitzicht
Communicatie & creatie
Om je omgeving bij je nieuwe strategie te betrekken kiezen we woorden (en eventueel beelden) die raken. Deze 'kloppen' en inspireren je medewerkers en klanten. Op basis van die corporate story help ik je bij het ontwikkelen van de eerste middelen in de juiste uitstraling. Als je dat wilt, zoek ik met je mee naar een goede creatieve partner.