Martijn Kagenaar
positionering & profilering

Hoe houd je je organisatie relevant?

Waarom

Of je nu een ambitieuze start-up bent, ervaren ondernemer of bestuurder bij een (semi-)overheid, om als organisatie relevant te blijven

  • heb je soms een frisse blik van buiten nodig
  • wil je weten waar en hoe je waarde toevoegt
  • kun je niet zonder helder en consistent profiel

Waarmee

Als je daar in de drukte van alledag niet aan toekomt, help ik je graag met vraagstukken zoals:

  • (her)positionering
  • stakeholder- en concurrentieanalyse
  • visie, missie en identiteit
  • merkstrategie of -portfolio
  • nieuwe doelgroep, nieuwe markt of nieuw product
  • communicatiestrategie
  • toekomstscenario's

Opdrachten

Sinds mijn start in 2020 werkte ik al aan heel wat mooie opgaven:

  • (her)positionering
    • HAS green academy, AVS (Academie en Vakvereniging Schoolleiders), Zuyderland, Expat Centre Maastricht Region, Stichting De Rollen
  • visie/missie
    • Radar, De Domijnen, Musica Sacra, SCHUNCK, Starterscentrum Limburg
  • communicatiestrategie
    • LIOF, Laura Metaal, Kunrader steengroeve, Aviation Valley
  • naamgeving
    • LAW.next (Maastricht University), ​​​​​​LIMAX (volleybalclub), ShiftLimburg (regionale ontwikkelingsmaatschappij LIOF), en S3 (Sessibon, Studio Radium, Snetch)

Presentaties

Ook geef ik lezingen en gastcolleges over de waarde van merken, identiteit en communicatie. Daarnaast modereer ik workshops, heisessies, seminars, panelgesprekken, klankbordsessies en brainstorms.

Creatief netwerk

In 25 jaar heb ik bij Total DesignZuiderlicht en Etcetera (nu DDB Unlimited) veel geleerd over de samenwerking tussen opdrachtgevers en creatieven. Met die ervaring kan ik je helpen zoeken naar de voor jouw situatie meest geschikte creatieve professionals (design, film, copy, web) of bureau.

Samen met Martijn hebben we het fundament gelegd voor een totaal vernieuwde krant.


Branko Eijssen – De Limburger

Lees verder