Martijn Kagenaar
positionering & profilering

"Hoe blijft onze organisatie relevant?"

Wanneer?

Of je nu ondernemer bent, directeur of bestuurder bij een (semi-)overheid, om je organisatie relevant te maken of te houden

  • kun je een frisse blik zo nu en dan goed gebruiken
  • wil je weten waar en hoe je echt waarde toevoegt
  • heb je een inspirerend én uitvoerbaar plan nodig

Verandering & verankering

Als je daar in de waan van de dag niet genoeg aan toekomt, help ik je graag op weg met vraagstukken zoals:

  • visie, missie en identiteit
  • toekomstscenario's
  • positionering
  • merkstrategie of -portfolio
  • nieuwe doelgroep, nieuwe markt of nieuw product
  • communicatiestrategie
  • stakeholderanalyse

Advies & interim

Sinds ik in 2020 voor mezelf begon help en hielp ik al heel wat organisaties met dergelijke vragen:

  • visie/missie
    • Brightlands Maastricht Health Campus, Radar, SCHUNCK, Maastricht Instruments, De Domijnen, Musica Sacra, Starterscentrum Limburg
  • positionering
    • Maastricht University, HAS green academy, AVS (Academie en Vakvereniging Schoolleiders), Parkstad IT, Sociaal Historisch Centrum voor Limburg, Stichting De Rollen
  • strategische marketing en/of communicatie
  • naamgeving

Presentaties

Ook geef ik lezingen over de strategische waarde van identiteit en communicatie in tijden van verandering. Daarnaast modereer ik regelmatig inspiratiedagen, workshops, seminars, panelgesprekken, klankbordsessies en brainstorms.

Creatief netwerk

In 25 jaar heb ik bij Total DesignZuiderlicht en Etcetera (nu DDB Unlimited) veel geleerd over de samenwerking tussen opdrachtgevers en creatieven. Met die ervaring kan ik je helpen zoeken naar de voor jouw situatie meest geschikte creatieve professionals (design, film, copy, web) of bureau(s).

Samen met Martijn hebben we het fundament gelegd voor een totaal vernieuwde krant.


Branko Eijssen – De Limburger

Lees verder